sista kvällen på det här året

Nyss var jag och familjen hos mormor och morfar. Vi drack glögg, kaffe och åt bullar och kakor. Sen tittade vi i gamla album. Det var sista gången vi såg dem det här året ;)




Mormor tog fram klänningen jag döptes i!
Dock hade jag ett rosa band... men eftersom min lillebror döptes i den sist så var det ett blått band nu...
Visst är den söt!? Den är handbroderad och är från Addis Abeba där min mormor föddes.


Vad jag har på mig ikväll! Ett par tights och en snygg tröja. Svart med rosa detaljer.


Smink.... färgglada läppar med rosa runt ögonen... Det blev platt hår idag för jag har lockat mitt hår nästan varje dag nu. Dessutom är jag rätt fin i platt hår idag. :)


Festkläder behövs inte idag... jag ska ändå bara mysa med familjen ikväll. Vi ska snart äta god middag och efteråt blir det kex och ost också lite bubbel och godis och sånt :)

Vi ska såklart också titta på Grevinnan & Betjänten om nu det fortfarande går på tv ^^

Det var några som frågade lite om min nyårskväll och så.. hoppas att ni fått svar :) och det där med nyårslöften... det kanske jag beskriver i något inlägg här under. Men jag vet inte om man kan kalla det nyårslöften, kanske önskningar och förhoppningar kanske :)

Hörs senare innan det nya året!




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback