old people

Oj vad gamla vi har blivit. Antingen jobbar alla eller så pluggar man till något riktigt avancerat. Dessutom har vi börjat samtala om andra saker har jag börjat märka. Och dessutom igen så var alla trötta och gick hem före elva haha :P
Gänget har börjat bli gamla :P

Fast vi hade det riktigt trevligt. Missförstå mig inte. Vi har roligt och skrattar och vi hade en massa bullar och pepparkakor och ost och glögg :) mums

"Gänget" kallar jag gänget som jag gick hela grundskolan tillsammans med. Sen har det hängt på några på vägen också från andra håll. Men det är gänget :)

Haha jag tänker att det här är lite pinsamt att sitta och prata om ifall det är någon av mina vänner som läser nu :P


Nu är jag hemma och ska sitta uppe en stund till. Kanske se en film om jag orkar... eller bara surfa runt :) Eller kanske fortsätta på den där designen :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback