lång dag i skolan

Oj vilken lång dag det här har varit! Dagarna blir verkligen längre när man faktiskt är ute - någon annanstans än hemma.
Nu har jag varit i skolan hela dagen. Först hade vi en lätt muntlig redovisning och vi satt i små grupper och diskuterade, det gick bra! Sen på eftermiddagen pratade vi om kurslitteraturen och om tentan vi håller på att skriva om nu.
Mycket snack och roligt att få träffa klassen igen! Tydligen är det många i klassen som kommer vara tillsammans nästa termin också, det blir kul :)

Till lunch köpte jag soppa. Sparris. Oväntat gott. Hittills har jag druckit tre koppar kaffe... och sen har jag käkat två klementiner också! Haha här har vi all mat jag äter på en dag :P Jag har hunnit käka middag också. Nyss. Jag kände mig hungrig när jag kom hem för en stund sedan, så jag bara ställde mig vid spisen och fixade det :)

Nu är det mycket snack här... men jag vill snacka mycket just nu :)
Kaffet är klart nu så jag tackar för stunden och kommer åter strax ^^




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback