julshopping

Jag steg upp vid sju i morse. Sen dess har jag hunnit åka in till skolan och lämnat mitt arbete (officiellt jullov nu - yes!) och efter det åkte jag till ett sollentuna köpcentrum. Där har jag strosar runt hela dagen och letat julklappar.
Jag åkte också till köpcentrum Stinsen. Men det blev ett kort besök. Sen fick jag stå i över en halvtimme i kylan och vänta på bussen och sen tio minuter till på tåget hem. Det var värre med tåget in till stan i morse för då frös jag mer men Usch! vad ledsen man bli när det rullar in ett gammalt tåg efter de långa förseningarna!

Nu är jag helt slut!

Julklapparna är färdigköpta nu för min del! Skönt! :)
Det enda som fattas inför jul nu är julmaten som mamma och lillebror är och handlar just nu samt julgranen som står ute på balkongen och väntar på att få komma in i värmen på torsdag!

Att klä granen är alltid kul. Jag och mina syskon har alltid svårt att samsas om vem ska ska hänga upp vad ;P Jag skulle kunna visa vår julgran sen när den är färdig på torsdag kväll :)

Skrivet av: Hachi~

Jag fick inte klä någon julgran detta året D: Mamma klädde våran lilla gran när vi (jag o min syster) var hos pappa, och pappa (m bonusmamma och bonus lillasystrar) klädde sin gran när vi var hos mamma D: >.<

2010-12-22 @ 16:54:20
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback