julgranen

Det här är en bild på mig på julafton för två år sedan..... tänkte ha på mig samma klänning i år som det året....


Tydligen ska jag inte fira jul hemma ändå... vi går till mina morföräldrar istället. Lika bra... för det är större och bättre där :)

Gissa vad! Jag är så himla sugen på att sätta upp granen och pynta den!!! :D
Det är ju ett tag kvar och vi har inte ens köpt vår gran än... men jag är så sugen! ^^
Men en sak måste jag bara få säga. Angående granar. Jag tycker att julgranar ska vara personliga. Jag förstår inte det här med att man har granen som en modegrej eller så.... det är ju en del av julen, en tradition... och min gran är ingenting utan alla små saker som vi har samlat på oss genom åren, såsom smällkarameller jag och syrran gjorde i skolan för jättelänge sedan och små gubbar från olika länder osv.... Sen blir granen fin ^^





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback