hej då

God Jul!! ...sa jag till mina "kollegor" på förskolan idag. Det kändes konstigt, men trevligt :)

Alla barnen satt i soffan och tittade på film när jag gick... ingen märkte att jag gick och det var väl lika bra. Annars hade det varit för jobbigt att säga hej då :(


Nu är det fredagsmys som gäller. Jag har precis varit och handlat lite gott. Jag är ensam hemma ett tag också.... det är rätt skönt ibland när man bor lite trångt och man är många i familjen!




Skrivet av: Matilda Barnboksillustratör

mysigt att få säga god jul redan!



sv: jo kaffe får man dricka, men inte för mycket. max tre koppar om dagen :) så, det är lugnt!

2010-12-03 @ 18:58:04
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback