hej!

Sh*t vad jag vaknade sent idag. Efter elva. Jag trodde att jag skulle vakna tidigare.

Jag kände mig faktiskt yr och darrig i morse när jag vaknade. Sådär vinglig man brukar bli när man är full.... fast i det här fallet utan alkoholen. Konstig känsla. Men jag var nog bara hungrig.
Efter att jag hade stoppat i mig lite gröt så stack jag och mamma iväg ner till centrum för att kolla lite på rean och byta ut min klocka! Sen jag pekade ut klockan i butiken har jag haft den på mig hela dagen. Den är så fin! Älskar min knallrosa klocka!

Jag köpte träningskläder. Så nu har jag jag ännu en anledning att träna. Efter julmaten och all den här slöheten behövs det nog om jag vill gå i bikini på stranden i Marocko i sommar! ;D


Just nu sitter jag i soffan och dricker kaffe och lyssnar på Perfume och funderar på om jag ska se film. Tips? :)

Någon mer som förlorar alla positiva tankar när man har skrivit ett helt inlägg som plötsligt försvinner?.... 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback