dans kring gran

Morsgrisar är vi allihopa, morsgrisar är vi allihopa.... och vi kan dansa åt andra hållet, andra hållet, andra hållet, vi kan dansa andra hållet med...

Sån musik lyssnar jag på just nu! ^^ Sådant man sjunger när man dansar kring granen. Jag kommer inte ihåg sist jag dansade kring granen. Det brukade vi göra med pappa när vi var små, jag och syrran och lillebror säkert också. Men som sagt, det var väldigt länge sedan.

Nu när jag lyssnar på alla dessa låtar så får jag lust att göra det! Men var finns det en gran?

Och raketen!!! Någon som kommer ihåg den? Vilken nostalgi. Jag får ta och skaffa barn snart så jag har en ursäkt att göra sånt där haha :D





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback