dagen före

Såhär ser vår gran ut! :D  Jag och mina syskon klädde den ^^ 


Jag valde den här bilden för att när jag fotade med blixt såg det inte fint ut. Fast nu ser det suddigt ut och dålig kvalité :/ Men det ser åtminstone mysigt ut! Det luktar gran i hela lägenheten också :D

Jag kan inte fatta att det är julafton imorgon! Det går snabbare och snabbare för varje år :P
Imorgon börjar vi med risgrynsgröt och sedan några paket. Sedan tar vi det lugnt och fixar oss och sen sticker vi till julfirandet vid ett eller två. 
Jag kommer inte blogga något imorgon. Fast det kanske kommer upp en liten julhälsning ändå ^^



Skrivet av: Hachi~

sv: njaa, det är mest jag som kommenterar andras bloggar^^' men nu har jag nästan blivit lite bortskämd, jag nästan vägrar skriva nya inlägg innan inlägget under har allra minst 5 kommentarer! :O vilket leder till mindre uppdatering på min blogg :'O



om jag hade fått välja hade jag önskat att min mormor var frisk, att hon kunde gå, och att hon inte hade canser... att hon kunde minnas riktigt, att hon kunde skratta och förstå skämt och sånt ^^' Hellre det än en mormor som inte kan ngt av det över, utan bara ger mig presenter, och ler lite då o då.. xD

2010-12-24 @ 00:34:20
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback