att nå

Nyss ropade mamma på någon. "Någon, kom fort! Jag behöver hjälp!" - typ...  så jag gick dit.... mamma ville ha hjälp att ta ner trådlådan från hyllan. Så jag började sträcka på mig och försöka nå trådlådan...

men då säger ju mamma: "Men inte du! Du är ju kortare än mig, en som är lång skulle hjälpa mig sa jag ju."
Hehe... jag glömde bort.... jag är ju kortast i familjen :P Det är ju lite korkat att "hjälpa" mamma som är längre än mig med att nå upp till något....




Skrivet av: Hachi~

hihi, jag är längre än min mamma.... x'D min pappa är jätte lång ;3



sv: jag typ... DOG! men han kommer bli känd i vilket fall, det vet man ju :3 hörde att... eh... jag kommer inte ihåg vem det var, men det var ngn som inte kom så långt i förra årets idol, hade släppt sin skiva! hörde det i förra veckan :3 så Olle kommer nog bli känd ändå^^ och då ska jag lyssna på honom! :D Jay är min absoluta favorit, spelar ingen roll om han vinner hela idol eller inte, han kommer ändå bli känd precis som Olle :D<3



tack! :) jag brukar alltid stöta i saker, men idag så satt jag tålmodigt och väntade vid datorn innan jag gjorde annat ;)

2010-12-05 @ 16:41:46
URL: http://hachi.se
Skrivet av: nea-liten

Hahah det är inte lätt! ;) men hon frågade ju om hjälp så jag förstår ju att du kanske inte tänkte på att du är kortare ^^

2010-12-05 @ 21:17:10
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback