22a december

Jag satte nyss ner fötterna i fotbaljan med varmt vatten och skum :)
Härligt va? ^^
Så nu kommer jag inte häifrån på ett tag haha. Jag tänkte köra på lite manikyr eller nåt. Jag tycker om att fixa till och ta hand om mig själv såhär innan jul. Ett varmt fotbad är ju bara toppen :)

Jag ska inte göra så mycket nu de här två dagarna före jul (!!) Kanske ta en promenad, lämna några av familjens julkort. Klä granen imorgon.... dammsuga lite, städa lite. Lite smått av varje. Tyvärr blir ju mamma alltid stressad. Det är synd för man ska ju ha roligt och mysigt och lugnt och skönt på julen. Visst kan jag hjälpa till att laga mat så hon blir mindre stressad, men då går hon och blir stressad över nåt annat haha :P

Jag och min familj ska till mormor och morfar på julafton. Jag sa förut att vi skulle vara hemma hos oss men det blev ändrade planer. Det har också blivit ändrade planer kring min outfit på julafton hehe ;D

I'm so excited about Christmas!! :D



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback