2010

Nå....

Vad har jag åstadkommit det här året?

Varit duktig och flitig och fått bättre betyg i skolan. I januari går jag in på fjärde terminen på den här utbildningen!

Vilka ögonblick kommer jag komma ihåg från det här året?

Då jag fick reda på att jag skulle få en till kusin! Jag blev så glad att jag grät. Nu är hon snart nio månader!
När jag åkte med några av mina närmsta till Marocko. 
Att jag lärde känna några fina vänner i Marocko. 

Vad vill jag åstadkomma nästa år?

Jag vill vara mer hälsosam.
Jag vill få ännu bättre betyg i skolan.
Jag vill skaffa ett deltidsjobb.

Vad vill jag göra nästa år?

Jag vill resa till Marocko. 
Jag vill gå på festival eller konsert.



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback