tjena tjena

Jag tittade precis på Tummelisa!!!! :D

Världens finaste film, enligt mig. Dock hittade jag den bara på engelska. Den svenska dubbningen är faktiskt mycket finare. När jag hittar den på svenska måste jag se den igen! Den är bara så fin!
Tummelisa är faktiskt den första film jag nånsin såg på bio. Den kom ut 94 och det var väl då jag såg den, när jag var fyra år. 

Åh nu har jag en helt ny energi i kroppen. Dock en liten klump i halsen eftersom några tårar föll under filmen.... (så fin film) 

Nu var det några dagar sen jag uppdaterade! Lite tråkigt, men det blir det förbättring på. Jag kommer inte med några ursäkter :P Den här bloggen skriver jag inte på för att jag måste, utan för att jag tycker det är kul :) därför skrev jag nu :) Vanligtvis brukar jag ju skriva minst ett inlägg om dagen faktiskt. Dock var det ett tag sen tror jag ^^

Igår var jag ute med några vänner, vi satt på en sportbar och drack öl... haha vem skulle tro det. Sen Burger King för lite fet mat och sen hem. Vi stog på centralen precis när ALLA kom tillbaka och skulle åka hem från konserten som höll på inne i Stockholm igår. Sonisphere. Den är jag lite ledsen för att jag inte gick på. Jag ångrar det en del men men... Kommer väl andra tillfällen. Jag är ju lite av en hårdrockare för dig som inte visste det ^^ Jag gillar rosa och gulligt och sött men jag gillar också svart hårdrock! :D Det går väl ihop?

Skönt att skriva av sig ibland!
Marocko ska jag prata om. Eller visa bilder kanske snarare. Det är enklare. En bild säger mer än tusen ord :)

Hörs senare 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback