Skolan

Hej bloggen!

Jag kom hem från skolan vid lunchtid. Det är lite jobbigt att bara ha morgonpasset för då börjar man klockan nio och slutar tolv.... sen måste jag ju åka hem och äta lunch... vilket resulterar i att jag alltid är jättehungrig när jag kommer hem eftersom jag åt frukost före nio på morgonen. För mig tar det ca 40 minuter att ta mig till skolan plus den tid det tar att gå till och från tåget och tunnelbanan.

Oj vad lång den här kursen är! Den håller på heeeeeela terminen. Jag har massor med böcker att köpa samt läsa! Dessutom har jag.... vad var det..... 7 eller 8 tentor!!!! Helt sjukt!!! OCH en massa läsning och läxor på det. Det blir tufft!
Sen blir det fem veckor ute på förskolan igen, jag undrar hur jag någonsin kommer orka med ungarna så länge ;D

Okej.... jag kanske inte ska gnälla så mycket på skolan..... det är ju kul att gå i skolan....





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback