Imorgon är jag helig

Så brukar jag känna.
När någon fyller år så brukar jag känna att jag måste ta hand om den personen och jag måste vara försiktig med personen. 

Imorgon är det min födelsedag, och inte vilken som helst, det är min 20årsdag. Jag fyller hela 20 år. Bort med tonåren, nu blir jag vuxen ;D
På min födelsedag brukar jag känna att det är min dag (eller delvis... min syster fyller ju år samtidigt), det är jag som får bestämma vad jag vill göra, vad jag vill äta och slippa diska och annat liknande.

Det är en helig dag. Det är som om var man än går så växer det blommor under ens fötter :D
Vet inte riktigt varför jag tycker så men det har blivit så.... men varför skulle man inte få bli ompysslad under en dag varje år? :)

Planerna är tårta på morgonen och sen en smaskig lunch..... finbesök på systemet och sen lite mer kalas när morföräldrarna kommer på kvällen. Rätt lugn dag.
Mer firande i helgen med vänner :)

Det kommer inte kännas mer annorlunda att fylla 20 som det gjorde att fylla t ex 4.... Dock kan jag få lite mer press på mig att ta ansvar och inte lita på att någon annan ska hjälpa mig (t ex det där med telefonen, jag har telefonskräck).

Det är alltid kul att fylla år ;D



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback