En dag ute

Hej!

Jag kom hem för en stund sen från lite övningskörning! ^^ Jag tycker det är så roligt att köra!

Imorse väckte pappa mig för att vi skulle till IKEA. Dit har vi varit nu, det var ett tag sen. IKEA är ju alltid kul, dock blir man ju nästan alltid trött i benen. Sen strosade vi runt på outlet också (Stockholm quality outlet eller vad det nu heter). En heldag ute helt enkelt.

Jag har varit rätt pigg idag, det är alltid kul... det var väl därför jag kom med den smarta idén att jag skulle köra mamma till växthuset direkt efter att vi hade kommit hem. Det var en utmaning idag. Korsningar och bussar och sen körde jag in bilen i garaget också! Det var riktigt läskigt, jag höll på att skära av öronen på bilen ;)

Sååååå nu är det dags för middag och sen vet jag inte vad mer som händer... jag är pigg och kanske hittar på nåt lite mer annorlunda än att bara ligga framför datorn och se film....

Jusste, min kamera är ju sönder nu så jag kan inte ta några bilder längre...

Fast jag får väl en ny kamera när jag lämnar in den... jag tror inte att de kan laga den så jag får väl en ny...

Det få bli min dåliga mobilkamera sålänge :P


Skrivet av: Kokorochan

svar: hon är urgullig :3 <3 fast Luna har typ gula ögon 8D tror det är hennes pupiller som ser blåa ut bara :P



kramar<3

/kokorochan

2010-08-12 @ 17:48:55
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback