Dagens:

Du heter: Lovisa
Smeknamn: bara Lovisa eller Lovis nån gång av pappa
Låt som när du är ledsen sörjer till: Finns ingen, men nu när jag tänker på det så skulle jag kunna sörja till Robyn - Be mine
Beroende av: Kaffe och japanska serier
Vad tror folk om dig? Att jag är snäll och blyg kanske.
Stämmer det? Antagligen
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon
Hur imponerar man på dig? Du är självsäker och är modig och vågar.
Brukar du skratta för dig själv? Jajjamensan
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Kvart i elva tåget imorgon om ni ska med och kika på Kim :)"
Var bor du? Upplands Väsby
Trivs du där? Alltid!
Hur svarar du i mobilen? Hej det är Lovisa eller Hallå/Hej beroende på vem det är
Vem ringde du senast? Syrran
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade att hon skulle komma hem senare
Antal timmar sömn inatt: omkring 8 timmar
Sov du ensam: Nej, eftersom syrran och jag sover i samma rum
Brukar du komma i tid? Alltid, det är viktigt.
Hur känner du dig nu? Seg men samtidigt påhittig
Vanligaste färg på dina kläder? svart tyvärr
Vad tycker du om fötter:?Det är synd om dom och de är för stora
Vad saknar du? Marocko och mina vänner där!!
Hade du en bra kväll igår? Den var helt ok
Favorit dryck på morgonen? Vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan tio och tolv
Är du blyg? Ja
Sysslar du med någon idrott? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inte förän jag har varit med om det
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Stå upp och kissa
Är du nöjd med ditt liv? Absolut
Är du bortskämd? Lite, men inte när det gäller pengar
Vad gör du i morgon? Inte bestämt än
Vad är det värsta du vet? Död
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja!
Vad är det finaste du fått? En familj
En speciell dag du minns? När jag fick reda på att jag skulle få en till kusin, jag blev så glad att jag grät!
Du samlar på? Porslinsdockor med hatt
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen, jag har min familj hemma att prata med
När grät du senast? Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus åt mamma och pappa
Vill du gifta dig? Absolut
Vill du ha barn? Självklart
Är du musikalisk? Nej
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Nej
Biter du på naglarna? Nej
humör: Pigg
plus: mina nära och kära
minus: fortfarande inga böcker i brevlådan
låt:
Dark Tranquillity - Misery's Crown
händelse: Z's födelsedag!
dagens drog: Kaffe
dagens måste: Kaffe
saknad: Marocko
önskan idag: att mina böcker kom med posten
ser fram emot: hösten




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback