solbrillor

Hej.
Idag var det ju sjukt varm ute. Eller det var ju oväntat menar jag. Men det är ju april så det lär ju regna imorgon.

Jag har inga solbrillor. Så det införskaffade jag idag :) två stycken.



Ett par stora svarta och ett par mindre ljusrosa :)



Vilka sitter bäst? ....jag tycker båda sitter ok. Solbrillor är egentligen inte min grej tror jag men de här två satt ok och jag tycker det är jobbigt att gå och kisa i solen hela tiden... :P

Men den här dagen blev inte så lång. Måste läsa lite kurslitteratur idag också. Imorgon ska jag till skolan igen. Heldag. Men det är ju ändå fredag.

Imorgon har jag hört att min syrras kille ska komma hit och spela med sitt band runt omkring i stockholm i helgen. Så syrran har bjudit med mig att komma och titta... så det blir planen för den här helgen :)

hare bra sålänge


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback