Tisdag

När jag åkte till skolan imorse var det sol  och nu när jag åkte hem var det regn . Man märker att det är april månad :P

Men titta vilka färgrika blommor vi har här hemma. Det är mysigt och livar upp stämningen!



Och titta här! Dessa hittade jag i min jackficka idag. Jag undrar vem som har lagt dem där :D



Jaha vad händer nu då? Jag har precis kommit hem från skolan och jag har inget speciellt jag måste göra, förutom att läsa lite kurslitteratur.
Just nu är jag ensam hemma också, undrar vad jag ska hitta på :) Titta lite mer på en serie som jag började titta på igår kanske ^^ och/eller baka en kaka! De där små chokladäggen fick mitt chokladsug att sukta efter mer!! hehe...

Imorgon har jag ledigt, men jag ska till tandläkaren! Han ska sätta in gummisnoddar i käften på mig... undrar hur det kommer kännas och se ut 

Hare bra 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback