Porslinsdockor

Hej!
Var nyss in och kikade om jag hittade några fina porslinsdockor på tradera. Det finns knappt något på blocket men på tradera hittade jag faktiskt ganska mycket :)
Här är bilder på de porslinsdockor som jag gillade... jag undrar om jag vågar buda ^^













Visst var de fina?? ^^
...fast jag gillar bara en viss sorts dockor. Eller en viss sorts uttryck kanske. Bara för att de är gjorda av porslin betyder inte att jag vill ha dem :)

Som jag har berättat för länge sen så har jag en liten samling på porslinsdockor, men jag vill gärna göra den större. Fast just nu har jag absolut ingen plats alls!! det är sååå tråkigt.

Nästan alla mina dockor har något att berätta. När jag tittar på mina dockor så ser jag deras historia i deras ögon. Eller jag hittar egentligen bara på själv hehe... men de här dockorna är så uttrycksfulla och fina att det inte går att inte älska dem ^^

Fast någon kanske tycker att de ser läskiga ut... mina dockor står t o m högst upp i bokhyllan och tittar ut över mig när jag sover ;P  men jag blir inte rädd iallafall ^^

Hoppas alla har det bra 

Skrivet av: Kokorochan

Svar: tack söta du :3 <3

jag ska ta så mycket bilder jag kan, så ofta jag kommer ihåg xD hihi<3



kramar<3

/kokorochan

2010-04-08 @ 21:42:29
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback