Grattis!

Nu måste jag hänga ut min kompis som fyller år idag!
Hehe låter lite hemskt... "hänga ut"... men jag menar, jag vill säga grattis och när jag gör det här på bloggen så kanske jag hänger ut honom lite? :S
Han har blogg också, den heter martre ifall någon undrar... ;P

Matthe, du är dålig på bilder på din blogg så jag lägger inte ut nån bild på dig här heller ;P

Grattis Matthe! 20 år! Oj vad tiden flyger! 

För dig som inte vet... så är Matthe en av mina kompisar som jag har känt sen 6-års. Det är kul att fortfarande ha kompisar från den tiden ^^
Förresten är det en till gammal kompis som fyller år om två dagar.. men han får nog ett eget grattis-blogginlägg också ;)

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Hoppas du får en AASUM dag ;D



Skrivet av: Matthe

Den var assum! Tack för ett fint inlägg!

2010-04-25 @ 19:47:04
URL: http://martre.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback