Godnatt

Min MÄBEt-shirt och min cd.





Vi hade ingen bättre penna så de fick signera med en vanlig bläckpenna.. men man kan urskilja namnen ändå :)

Snart ska jag gå till sängs. Det är sovmorgon imorrn och sen ska jag på en föreläsning på eftermiddan.
Hoppas alla har det bra


Skrivet av: Kokorochan

Svar: Koi Kaze har jag faktiskt inte sett än, kanske ska ge den en chans då :D men det krävs rätt mycket för att få mig intresserad haha xD jag ger upp efter några avsnitt om det inte är bra nog hihi :P



japp de har jag sett 8D

jo jag gillar mest shoujo, men jag ser ju annat också ^^ som de väldigt stora och populära anime serierna ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-04-18 @ 22:52:20
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: Kokorochan

Svar: ja eftersom jag sett det mesta xD sen hinner jag inte se så mycket nu för tiden heller så då vill jag ta vara på tiden och se något som faktiskt är bra ^^



hmm.. ja du verkar ha sett det mesta jag har sett.. men kanske: Bokura ga Ita, Aishiteru ze Baby, Hitohira, La Corda D'Oro ~primo passo~, Tonagura, Love Get Chu, Zero no Tsukaima? Antar att du sett alla?



Missa inte heller Kaichou wa Maid-sama! som precis börjar gå! Love<3



kramar<3

/kokorochan

2010-04-18 @ 23:24:42
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback