Godmorgon!

Det är härligt att vakna upp pigg på morgonen ^^

Idag ska jag följa med mamma och kanske pappa också och handla. Det har alltid varit roligt att göra det med familjen :)   ...fast jag åker delvis med för att jag är skyldig mamma 400 kr  ;/  hehe..

Annars blir det Kimi ni Todoke-maraton för mig idag :D
Sista avsnittet kom förra veckan och jag har inte haft tid att se förrän nu. Jag ska alltså titta på alla avsnitt igen! För jag har tittat på alla förutom de tre sista, så jag tittar igen bara för att känna att jag inte har glömt något och för att få den där flytande känslan ^^



Så.. vi hörs senare :) Nu blir det en rejäl kopp med kaffe för mig 

Skrivet av: Kokorochan

Svar: awh hihi tack :3 <3



kramar<3

/kokorochan

2010-04-07 @ 13:22:15
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback