Så...

...här sitter jag och pluggar. I soffan sitter jag med boken i famnen och datorn framför mig tillsammans med en kaffekopp :D Lyssnar på Queen samtidigt. Ledsen att jag inte uppdaterar utspritt på dagen.. blir mest på kvällen eftersom jag är borta på dagen och har inte möjlighet att ta med mig och användning av datorn i skolan.
Idag var jag i skolan och fick en del information om min VFU (verksamhetsförlagd utbildning). Det var mindre intressant, jag vill bara komma ut och göra arbetet... men sen vill jag också läsa i böckerna och göra min examinationsuppgift - det är det jag sitter och håller på med just nu.
Igår var en slapp dag medan idag blir en pluggdag, det kanske är bra att ha så. Men det bästa är väl att ha ett schema över pluggdagarna.


en av mina böcker

 



min kaffekopp


Queen


Nu ska jag fortsätta läsa. Ha en fortsatt trevlig kväll : )



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback