Rubrik

Jag får bli bättre på rubrikerna, ser nu att de flesta av mina inlägg heter god morgon eller god kväll :P

Här är en liten bild på mig idag som nyklippt.



Jag har haft såhär kort förut, jag har bara låtit det växa ett par månader nu sen jag hade den här klippningen förra gången.

Nå. Vad händer imorgon? Föreläsning i skolan i den andra delen av den här kursen som jag delvis kommer att spendera praktiskt i en förskola här i Väsby. Det ska bli kul. Praktiken altså, men föreläsningen också ;) efter det så ska jag möta upp mamma och äta nåt litet och sedan åka vidare till tandregleraren. En slags modell av mina tänder ska de göra så de kan sätta sig och konstruera min tandställning som de sätter in om några veckor. Och efter det mötet så är jag väl ledig... fast jag skulle ju köpa en kurslitteratur-bok också, hoppas den finns på akademibokhandeln imorgon : )

Jag vet inte riktigt vad det kommer bli av den är bloggen men det är ju lite kul att skriva och hittils har jag väl varit ganska duktig på att uppdatera. Men jag får väl se med tiden vad som händer och vad jag kan göra åt saken.

När jag hade långt hår (runt 16 år)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback