Nonstop-pluggveckan är snart över!

Imorgon har jag en deadline kl 12.00 då min första examinationsuppgift ska vara inskickad och inlämnad. Jag går på Stockholms Universitet och läser programmet Lärande i Förskolan och den här första kursen handlar bland annat om de yngre barnens läroplanshistoria och det är det jag har skrivit/skriver om nu. Snart klar! Bara avslutningen kvar och sedan ska jag korta ner den lite för att jag har skrivit sådär 500 ord för mycket! Men jag tror att jag klarar detta till deadlinen imorgon.

Idag kom syrran hem från Marocko (och mellanlandningen i Oslo)! Det är kul att hon är tillbaka nu när det här arbetet i skolan tar slut också, så kan jag ta det lugnt i några dagar med syrran och känna att det är som vanligt.

Nästa vecka har jag ett par saker inplanerade; klippning och tid hos tandregleraren. Klippningen ser jag fram emot för att jag har börjat tröttna på mitt hår! men tandregleraren kanske inte blir så kul, det handlar ju om att jag snart skaffar tandställning... i ett och ½ år kommer jag ha tandställning men det är väl lika bra att få det överstökat nu och ha riktigt snygga tänder när jag går ut i arbetslivet som en riktig vuxen kvinna! ;D
Nä nu ska jag fortsätta på mitt arbete.



Jag och min syster när vi var mindre : )



Det var allt för mig den här gången. Hade bäst!

 

 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback