Morgon

Det är skönt att vara uppe tidigt på morgonen. Dels för att det brukar vara skönt väder då men också för att det känns som att man har hela dagen framför sig. Om man sover lite längre så har man inte känslan av att man är "duktig". Och dessutom när jag vaknar tidigare på morgonen så är det oftast för att jag har sovit ut då och är pigg och glad : )

Snart ska jag ställa mig och göra någon frukost.... ska jag göra gröt eller hälla upp lite müsli? mackor är jag iallafall inte sugen på idag.
Efter frukosten hade jag tänkt att jag skulle tvätta och byta mina örhängen. Känns som om det behövs också är det bra inför min klippning idag, det brukar göra ont när man kammar på mitt öra så jag ska nog ta bort dom helt då eller så sätter jag i några som är små.

Ha en fortsatt god morgon så hörs vi senare : )


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback