Kaffedags

God eftermiddag!

Jag har precis käkat lite pizza tillsammans med lillebror, det var gott och mysigt som alltid : )
Hela förmiddagen har jag spenderat framför K-on, hehe ^^ det bara blev så... jag har en tendendens att inte vilja sluta med något jag har påbörjat förens det är färdigt (det är ju bra när det gäller skolarbete) : )
Men nu efter jag har kokat kaffe så tänkte jag sätta mig och fortsätta kolla serien. Jag brukar titta på de flesta serier på http://www.watchanimeon.com/ och där ploppar det upp ett par reklamrutor ibland... "party poker" eller vad det nu är... den här gången ploppade en tävling upp om en bil - bilen ser faktiskt riktigt söt ut!



Får det inte dig att vilja ha körkort och bil? ^^ och vuxenlivet lockar.... samtidigt sitter jag här och ska kolla på tecknade serier, hehe.. man ska vara barn så länge man kan!

Hade bra sålänge! : )

Skrivet av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens bästa trailer! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/the-twilight-saga-new-moon.html#comment

2009-09-26 @ 17:33:42

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback