Höst

Kan du lista ut vad jag vill ha nu?
Jag tycker det är så mysigt med den här årstiden... jag vet att många tycker det är tråkigt att det blir kallare och det regnar och är grått och trist. Men det är det jag tycker är så mysigt! Istället för att behöva svettas och bländas så fort man går ut i solen så kan man nu sätta på sig en varm kofta och mysa upp i ett hörn nånstans.
På hösten verkar det också som om det är friskare luft! Det är ju härligt! Och en annan sak med hösten som är härligt är de fina klädkollektioner som kommer ut. Om inte det får en att gilla hösten så... så gillar man helt enkelt inte hösten. Dessa klassiska och varma härliga färger och material! Jag vill minsann komma ut på en shoppingrunda snart : )









Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback