Frisk morgon

God morgon!

Härlig morgon, härligt väder. Jag vill komma ut och göra någonting idag men jag vet inte vad : )
Nå, igår var en trevlig kväll, vi hade rätt roligt (tyvärr lämnade jag kameran hemma för att batteriet var lågt, inga bilder alltså) men det som var mindre roligt var den höga musiken. Jag förstår inte varför man måste spela så fruktansvärt hög musik. Vill de inte att man ska kunna prata med varandra? ge oss tinnitus? sen får iallafall jag huvudvärk av det. Aja, nu ska jag inte sitta här och klaga och bli alldeles negativ. Det är lördag : )

Just nu händer ingenting. Vaknade för inte så länge sen, syrran och kompisen sover fortfarande (hon sov över inatt). Jag och syrran delar ju rum så vi brukar slänga en madrass mellan våra sängar när detta händer ;P Jag hittade en godispåse i köket så nu sitter jag och suger på ett par godisbitar vid datorn. Planen för morgonen är väl att se ett till avsnitt av "K-on" som jag har börjat se på och efter det får jag väl ta dagen som den kommer, kanske plugga lite för det borde jag.

Ha en fortsatt bra dag så hörs vi! : )

K-on: huvudpersonerna : )


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback