En bra dag

Nu är jag hemma efter ett möte i kommunhuset. Det var givande! Speciellt det föreläsaren pratade om, han var väldigt rolig också. Efter mötet fick vi träffa våra handledare i de verksamheter som alla är placerade på (jag pratar alltså om VFU nu) och efter det blev vi bjudna på lunch på Farbror & Co. Det hade jag inte förväntat mig så det var väldigt roligt, jag beställde en grekisk sallad ;)
Efter lunchen åkte jag och min handledare till förskolan som jag blivit placerad på. Vi började gå igenom mina uppgifter lite grann och jag fick gå runt i de olika avdelningarna. Jag fick tillochmed en teckning av ett av barnen! och ett litet hårspänne också, men det lämnade jag kvar för det kanske tillhörde något annat barn. Väldigt spännande ska det bli att börja arbeta där (även om det bara är en och ½ vecka den här gången).

Resten av dagen ska jag plugga för det behöver jag verkligen! Jag har fem uppgifter och varje uppgift bör vara mellan en och två dataskrivna sidor... det kanske blir tufft men jag har knappt börjat skriva så jag vet egentligen inte hur det blir...
Ja, nu ska jag dricka mitt te och börja plugga som sagt.


En till rolig bild från deviantART. ashwings@deviantart



Ha en fortsatt bra dag så hörs vi senare : )



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback