Bildbläddring

Det blev inget pluggande tyvärr. Jag började bläddra bland en massa godingar på deviantART istället... och av någon anledning kunde jag inte sluta! Dock skrev jag ut ett par papper som jag behöver imorgon i skolan. Fick lite skuldkänslor för att jag tittade på bilder hela eftermiddagen och kvällen istället för att plugga, men imorgon ska jag ändå vara i skolan hela dan så det får mig hursomhelst att sätta igång!
Jag fastnade (fortfarande fast) bland bri-chans favoriter (http://bri-chan.deviantart.com/favourites/) och jag hittade ett par riktigt roliga - det brukar de vara... eller söta bilder/foton/animationer.

Här är smakprov på några favoriter : )

lastscionz@deviantart

lily_fox@deviantart

davidkawena@deviantart


Ha en fortsatt trevlig kväll och god natt : )

Skrivet av: Kaidi Bakir

Ajja-bajja, du måste plugga, plugga, plugga...;))

2009-09-28 @ 12:05:27
Skrivet av: AnnoYesterday

dA är en drog ;)

2009-09-28 @ 12:40:09
URL: http://annoday.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback