Vintertid

Goddag. Nu är det vintertid. Det hade jag glömt bort... att man skulle ställa tillbaka klockan ett varv. Men det gjorde jag nyss när mamma och jag stod på parkeringen utanför mataffärn.... vi hade fått böter för att vi hade ställt plattan en timme tidigare än vad klockan egentligen var. Eftersom vi inte hade ställt om våra klockor visste vi inte alls varför vi hade fått böter. :P

Den här dagen sov jag lite längre, hade inga mardrömmar heller. Förkylningen kanske försvinner snart :) Har inte gjort så mycket.... efter ugnspannkakan till lunch åkte jag och mamma till centrum på ett ärende.
Och nu sitter jag här. Det är fortfarande tid kvar på dagen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag orkar inte vara ute och göra så mycket eftersom jag blir trött så fort, när jag är sjuk. Min serie är slut också. Syrran och brorsan gick på bio för ett tag sen. Vad ska jag göra? Se på film kanske eller spela ett spel?

Fick förresten nyss tag på en bild från ett släktkalas jag var på för inte så länge sen. Här sitter jag. Ser ut som en gam i halsen bara. Jag är annars snyggare ;P



Jag får försöka hitta på något... nånting finns det alltid att göra.
Hörs senare :)


Skrivet av: nea

hahahaha "gam i halsen" xD

2009-10-26 @ 19:49:02
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback