Så är det

Blev inte mycket plugg ändå. Typiskt mig, att bestämma att jag ska göra en grej helt utan vidare och sen "glömma bort" det. Dock brukar jag vara duktig att avsluta det jag har startat.
Jag har iallafall ställt mig och lagat min lunch till imorgon (tar med matlåda till förskolan varje dag). Men imorgon är ju sista dagen! Det är lite tråkigt. Sista dagen jag träffar barnen.... men samtidigt är det skönt att komma tillbaka till skolan och arbeta teoretiskt ett tag. Examinationen är på fredag så jag får en ledig helg :) men direkt på måndag startar nästa kurs. Spännande! ^^

Tänkte att jag skulle ta en tidig kväll men då kom jag på att jag skulle ju se Andra Avenyn! Så det ska jag sysselsätta mig med nu, efter att jag har plockat fram allt jag behöver inför imorgon (så jag slipper stressa imorgon).

Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback