Morgon

Usch vad dålig jag är på att uppdatera känner jag. Om det är någon som läser så brukar de ju ändå vara kul att läsa sådär tre inlägg om dagen? Igår blev det bara ett....

Idag är jag fortfarande förkyld. Kan vara därför jag inte har kunnat plugga. Jag ska iallafall försöka plugga mer idag. Jag kommer ju ingen vart om jag bara skjuter på det för att jag är sjuk och somnar efter fem minuter.
Jag ska ut idag också, till Eurostop. Ska ta hål i öronen. Två stycken. Sen åker jag nog hem direkt, om jag inte stannar och kollar efter den där kappan en gång till.

Det är ganska skönt att få sova till man vaknar på morgonen. Både syrran och jag gör det. Jag gör det för att jag inte har några skoltider att passa. Syrran gör det för att hon inte har några jobbtider att passa den här veckan. Så vi sitter hemma båda två nu. Är det roligt eller tråkigt?

Nu ska jag iallafall fixa till mig och klä mig och sen plugga lite.
Hörs senare :)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback