Lugn start på veckan

Ställde mig och gjorde havregrynsgröt imorse, det är standardfrukosten hos mig. Efter en till start på en ny anime serie (bara ett avsnitt den här gången) bestämde jag mig att jag skulle utnyttja en kupong på lindex och köpa mig en ny vinterkappa. Bad syrran att följa med, så vi åkte tåg och buss till Eurostop :). Men gissa vad? Den kappan som jag hade planerat att införskaffa fanns inte! Hur snopet är inte det? Jag får försöka hitta den någon annanstans. Men, imorgon ska jag till Eurostop igen har jag precis bestämt, för jag tänkte ta hål i öronen (jag brukar åka till Eurostop för att ta hål i öronen). Två stycken till, så då kommer jag ha sammanlagt sex stycken. Jag har ju inga hål på snibbarna. Det vill jag ha nu. Förut har jag inte tänkt att jag behövt det eller ens velat. Men nu tycker jag att det skulle vara trevligt. Så nu ser jag fram mot imorgon. Men dagen är inte över än. Jag ska försöka sätta mig och plugga igen, det måste ju bli gjort! och jag vill få de flesta uppgifterna gjorda den här veckan. Dessutom är jag ledig från skolan den här veckan så jag får lägga upp schemat precis som jag vill, det är bekvämt.


Kappan som jag tänker införskaffa från lindex ;)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback