Lördag/sjukdag

Godmorgon. Det känns inte som om jag ska göra något idag eftersom jag känner mig så mosig.... att gå ut och göra något alltså. Men det blir väl massor med varma drycker och film. Det är ju trevligt på en lördag ändå.

Jag vaknade tidigt imorse, kunde inte sova så bra inatt heller men jag somnade om iallafall och gick upp vid åttatiden. Åt lite gröt och sen satte jag mig vid datorn och letade upp papper om kursen som startar på måndag. Jag hittade schema och kursplan. Där fanns bland annat en lista på litteraturen. Åtta böcker och två andra texter behövs. Jag har precis beställt sju av de åtta böckerna... blev över tusenlappen. Men jag har ändå tänkt sälja böckerna från kursen på blocket när kursen är slut. Om inte nån kompis ville köpa eller byta.
Nu är det strax lunchtid och någon i familjen kommer väl komma och klaga på att jag bara sitter här vid datorn snart. Men vad ska jag annars göra då, jag sitter inte här för att jag inte har annat att göra utan för att många av mina intressen finns på datorn på ett eller annat sätt. Jag borde väl ändå inte gå ut och göra alltför mycket när jag är förkyld?
Nu ska jag iallafall se färdigt på serien jag tittar på just nu (Ai Yori Aoshi). Vi hörs lite senare :)


(En karaktär ur seien Ai Yori Aoshi)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback