Kvällsmys

Kvällen fortsätter med serietittande och mys. Har städat lite här hemma bland annat bäddat sängen i rena kläder och plockat undan grejer och stoppat ner dem i källarförrådet. Det blev hamburgare till middag. Det var lite svårt att äta för nästan allt lyckades fastna i tandställningen. Vilken tur att det finns tandborstar! och de små tandpetarna som jag använder istället för tandtråd. Jag kommer tydligen bli ensam hemma ikväll. Iallafall ett tag för att syrran stack till en kompis och det gjorde lillebror med och päronen är ute på föräldravandring i byn. Så jag bli lämnad ensam. Men det gör inte så mycket. Jag ska vara asocial och se på serier och dricka kaffe och äta choklad. Mums.

Ha en bra kväll =)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback