Höstpromenad

Idag gick jag en liten promenad ute i höstluften. Gick i lövhögar som var klargula och brandgula. Det var riktigt mysigt. Jag hade gått en stund längre om jag vågade gå själv i skogen. Men iallafall plockade jag upp ett löv från en av lövhögarna och tog hem det, det var så fint! Jag ska spara lövet, så jag har lagt det under en massa böcker i en tidning. Får se vad det blir av det... men egentligen vill jag bara titta på löven... på färgerna. :)

Annars har jag bara tittat på serier. Och den här gånger är det verkligen serier för jag har tittat slut på två stycken idag och ska påbörja en tredje nu.

Förresten; kurslitteraturen har fortfarande inte kommit. Ett till seminarium kommer, före jag får läsa ett enda ord ur någon bok.... kul!

Och jusste! Allhelgona!
Jag såg tre småttingar som som bus-eller-godisade i eftermiddags. Det var länge sen man gjorde sånt! :)





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback