Godkväll

Har hittat en ny serie! Den är ganska spännande, roliga karaktärer. Tittar på den just nu. Men eftersom den visas i megavideo så måste jag ta pauser lite då och då för att när man tittar i mer än 50 minuter så måste man vänta ett par minuter också rekomenderas man att köpa sig till vipstatus för att kunna titta hur mycket som helst, men jag vill inte betala för det så jag får ta de här pauserna för att få titta mer.

Middagen var god, ugnsgrillade grönsaker och potatis med haloumi ^^ allt med haloumi är gott ^^

Jag har packat min ryggsäck inför morgondagen. Men jag börjar inte fören 13... men jag funderar på att åka in tidigare för att shoppa... få se hur det blir imorgon, jag är ju ändå fortfarande förkyld.

Har inte så mycket mer att säga... men det här var iallafall en uppdatering. Här är en rolig bild att titta på :) :



Godnatt



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback