Fredagskväll

Böckerna kom inte idag heller. Så det blir en helg också utan kurslitteratur. Därför gick jag inte på seminariumet idag utan bara på föreläsningen Designteori tillämpas.

Just nu sitter jag och dricker kaffe vid datorn och förbereder mig för en kväll ute med vänner. Vi ska till ett ställe i gamla stan som heter sjätte tunnan. Jag har inte varit där förut men det ska bli intressant :) Häng på om du har lust :)

Ringde syrran tidigare idag... hon skulle tydligen till Göteborg ikväll på nån slags jazzkonsert. Det låter riktigt trevligt :) Jag vill också till Göteborg! Det är en sån trevlig stad. Har många minnen där.

Ha en trevlig, mysig fredagskväll nu :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback