Första dagen

Första dagen på förskolan. Det gick bra. Även om jag var nervös innan. Men jag känner mig trygg där och med personalen. Men förstås är det ju alltid någon som man inte känner sig bekväm med...
Barnen var jättegulliga men såklart fanns det de som bara springer omkring och kan inte lugna ner sig också. Det ska bli spännande att se barnen i speciella aktiviteter.
Förskolan ligger ju lite knepigt så jag får ta cykeln. Min cykel är gammal och används knappt. Och det gick inte bra att cykla på den. Den är obekväm och kedjan och växeln hoppar hela tiden! Imorgon tar jag syrrans cykel istället!
Nu är jag hemma och ska ta det lite lugnt... skriva upp vad jag har sett idag (bland barnen). Ha en fortsatt bra dag :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback