Förkyld

Igen! Det var inte så länge sen jag hade en förkylning och jag är inte sjuk ofta. Och det roliga är att jag inte blev sjuk nån gång under min tid på förskolan och nu dagen efter blir jag det.


Förlåt för dålig uppdatering förresten (brukar inte skriva första inlägget såhär sent på dagen). Jag har varit hemma hela dagen men mitt säkerhetsprogram gick ut idag och skulle beställa telia säker surf men koden för bekräftelse har inte kommit än även om den lovades komma nu i eftermiddag. Typiskt. Så jag har inte gått in på internet för att slippa åka på några virus.
Men nu är jag inne. Men koden har inte kommit än. Men det orkar jag inte bry mig om längre. Har för stort behov av att blogga tror jag :P

Nu är iallafall mitt skolarbete klart och imorgon är det muntlig redovisning och inlämning och slut på kursen. Skönt!!
Redan på måndag börjar nästa kurs. Tror jag. Jag är inte säker på hur mitt schema ser ut. Men det ska hursomhelst bli spännande :)

Imorgon efter skolan ska jag shoppa lite hade jag tänkt :) med syrran kanske för hon slutar omkring då jag tror att jag slutar. Får se om jag hittar och kan köpa min vinterkappa då.

Jusste, jag skulle ju berätta om det! Jag kunde inte arbeta imorse för jag hade ont i huvudet och täppt i näsan. Så jag gick ut. Satte mig på balkongen och pluggade. Hur skönt som helst. Pälsade på mig med tröjor och vantar och mössa och filtar och satt i den friska luften. Det är så mysigt att sitta på vår balkong för vi har en liten dunge precis utanför och nu när löven har olika färger så var det sååååå härligt att sitta där och titta ut över träden med små skator i som plockade pinnar, medan man pluggade :)

Aja, just nu dricker jag lite kaffe, ska ta några näsdroppar och sen packa väskan och sen se på serier eller nåt mysigt. Ha en trevlig kväll :)

 

 


Skrivet av: nea

jag är också sjuk :/ krya!

2009-10-22 @ 22:25:27
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback