Perfekt!

God eftermiddag!

Nu har jag kunnat plugga. Äntligen! Det känndes som om det blev ett flyt på det hela. :) Dagen fortsatte med lunch och resa till Eurostop. Gick in på frisörsalongen och fick höra vadå? Jo, det finns ingen där idag heller som tar hål i öronen! Jag får komma tillbaka i helgen. Hur trist är inte det? När jag nu åker så långt. Fast det kanske var lika bra att jag inte gjorde det nu eftersom jag är förkyld. Det finns ju massor med bakterier i kroppen då och om jag tar hål i huvudet så blir det säker lättare infekterat. Jag får vänta :( jag ahde ju sett fram mot det, stod och tittade på örhängen och sånt också ju...
Men jag gick inte hem tomhänt. Jag utnyttjade en av rabattkupongerna på Lindex. Kappan fanns fortfarande inte där men jag hittade en helt bedårande kjol! Jag har velat ha en höstkjol ganska länge nu och nu har jag en helt perfekt sån! Vad glad jag blev.


Kan visa hur den ser ut på sen också :)

Nu ska jag hämta en nybryggd kopp kaffe och sen plugga lite till. Hörs senare :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback