Vardagsplaner

Såhär ligger det till...
Pappa jobbar. Syrran åker om nån timme till sin kille och är borta över helgen. Mamma och bror åker bort på julmarknad, hela dagen.
Vad ska jag göra då?
Jo jag skulle julshoppa va? Men jag kan väl inte bara ge mig ut utan att veta vad jag ska handla?

Hittils har det städats här hemma. Sängkläderna tvättas idag. Syrran dammsugade vårat rum... för en gång skull (annars är det alltid jag som gör det). Det känns som att idag är det en bra dag att få saker gjorda. Om jag handlar några julklappar så kommer det kännas som att jag har gjort något. Fast att jobba lite på en skoluppgift skulle ju också vara nåt.

Fast jag har inte kommit ur min sovtröja än så jag känner mig lite otaggad.

Om alla i familjen går hemmifrån snart så kanske jag lugnar ner lig lite och spänner av och känner att jag kan inta badrummet och sen komma iväg nånstans :P

Hade bra sålänge ^^

Image and video hosting by TinyPic
jag bjuder på den här..... bilden är tagen på julafton för kanske åtta år sedan



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback