Torsdag

Detta lär bli dagens enda inlägg tyvärr. Jag har varit upptagen hela dagen idag så jag har inte hunnit använda datorn något...

Först var jag i stan, i skolan, på ett seminarium. Det var ganska trökt men jag fick iallafall ett par saker klart för mig. Sen var det alldeles mörkt ute och jag kom hem ca fem. Då åt jag något snabbt och stack sedan hem till en kompis tillsammans med en del av gänget, vi snackade skit och drack te och åt choklad och hade det trevligt fram till nu. :) Det var länge sen vi sågs så det var roligt.

Nu är jag helt slut. Jag är lite hungrig.... men orkar inte göra något så jag har tagit lite flingor. Jag kanske går och lägger mig direkt nu... lyssnar på lite musik och sen sova direkt ^^

Imorgon är jag ledig och det är fredag :) Julklappsshopping vill jag. Så tripp in till stan.
Syrran är borta hos sin kille över helgen... och gissa vad. Hon har gett mig en läxa över helgen!! På vägen hem nu höll vi på och visslade och jag är förstås den enda som inte kan... jag har kunnat men jag har glömt bort det för det var så länge sedan. Men läxan jag har fått är att jag ska kunna vissla när hon kommer tillbaka :P Jag kan faktiskt få fram en ton... men gills det som att jag kan vissla?

Aja... Hoppas alla har det bra. Godnatt bloggen!



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback