Städning

Imorse skjutsade städarna ut oss vid åtta. Det var lite jobbigt förstås för jag sover oftast mycket längre än det. Men vi (mamma, jag och syrran) åkte till centrum och satte oss och fikade. Det var lite dött där den tiden :P men det var mysigt. Vi är nog de enda som sätter oss och fikar en tisdagsmorgon utan att ha nåt annat att göra :P

Image and video hosting by TinyPic

Jag och mamma drack te, syrran varm choklad. Till det - kanelbulle, wienerbröd och en lussebulle. Mums! Mitt bröd var wienerbrödet.

Image and video hosting by TinyPic

Caféets/Konditoriets servett :)

Image and video hosting by TinyPic

Det ligger mitt i centrum. Alla butiker öppnar ju tio men allt annat öppnar vid åtta. (Är det bara jag som tycker att dessa röda lampor ser ut att passa på en porrklubb? jag vet inte hur det ser ut på porrklubbar men jag föreställer mig att dessa lampor passar bättre in där :P )

Image and video hosting by TinyPic

Vi satt här i en och en halv timme, sen gick vi och handlade. Vi släppte av min syrra vid stationen och sen åkte mamma och jag hem för vi tyckte att städarna skulle vara klara nu (klockan var tolv). Men då var de inte där... så vi bestämde att vi skulle bära in våra kassar och göra lite lunch. De skulle ringa när de var färdiga men det såg städat ut överallt... men de kommer väl tillbaka sen för att göra det sista (ställa tillbaka stolar och lite annat).

Vad skönt! Nu är det julstädat och imorgon tar vi fram granen och klär den :D :D



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback