Lyckad kväll

När jag kom hem serverades jag en väldigt god middag, färgrik var den också ^^ sen bar det av till mormor och morfar. Vi smög in (vi har nyckel), tog av oss ytterkläderna.... och dök upp och sa "Här kommer diskpatrullen!" när mormor hade middag med hennes systrar och deras gubbar. Hon blev jätteförvånad och jätteglad över att se oss. Så vi hjälpte till att plocka undan och diska (jag, mamma och min syster) och det tyckte mormor var en jättefin present att slippa tänka på all disk efter en trevlig födelsedagsmiddag.
Min morbror och kusin tittade in också. Alltid trevligt att se dem ^^ frågade vad de önskade sig i julklapp... hehe ^^

.....Hann inte se så mycket av nobelfirandet. Tänkte kolla på svtplay om det finns ett klipp tillgängligt :) För jag vill absolut se alla fina klänningar!! och allt annat för den delen :)

Nu blir det mys i sängen med att titta på nobelfirandet (om jag hittar det) annars en serie :) Imorgon behöver jag inte gå upp för jag är ledig :) Jag kanske har planer imorgon, men det är iallafall inte plugg-planer ^^

Nu säger jag godnatt :) vi hörs mer imorgon :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback