Julmusik

Hej bloggen.

Jag sitter och försöker plugga. Det är en liten läxa på 500 ord som ska lämnas in på tisdag. Det går inte bra. Lillebror gör mig okoncentrerad och han behöver hjälp med matteläxan stup i kvarten... och jag som är så snäll hjälper honom då. Hittils har jag skrivit 34 ord :P

Men jag glädjer upp stämningen med julmusik :) det är nog första gången den här julen som jag lyssnar på julmusik. Jag tycker om julmusik för det är symbolen för glädje för mig och det är nostalgi och allt möjligt kul :)

Här lyssnar jag på musiken just nu. Någon som har andra förslag? :) (Annars har vi i familjen vanliga cd-skivor med julmusik men jag orkar inte plocka fram dem just nu)

Image and video hosting by TinyPic



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback