Julgran!

Satta mig här precis. Igen. Var nyss ute på en liten promenad runt kvarteret. Har fixat ihop varm choklad och två julvörter nu. Ska läsa lite mer kurslitteratur. Det är jättesvårt att komma in i det, men jag försöker och jag läser rubriker och sammanfattningar och sånt först för att slippa försöka läsa något som är oanvändbart. :P
Som belöning ska jag börja titta på en ny serie ikväll tror jag. Kan berätta mer om det senare.

Julgran! Pappa, mamma och lillebror var och köpte vår julgranidag! Jag vet inte hur den ser ut för den är inlindad i ett slags nät, men jag tror det är en kungsgran så förhoppningsvis är den fin :) Förra året var första gången vi köpte en kungsgran tror jag. Annars har vi gått på små marknader för att välja ut någon efter utseendet. Men vad spännande!! Nu har vi en julgran ute på balkongen som står och väntar på att få komma in i värmen den 23e för att bli klädd och fin för julen :) Det ser jag fram emot ^^

Vi hörs senare ^^



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback